Gaixotasunak-bilatzailea

Este espacio, está dirigido a pacientes, familiares y cuidadores. Supone uno de los elementos cruciales del compromiso de las escuelas, de las asociaciones de pacientes, y de los profesionales para nutrir este apartado de los materiales actualizados, pertinentes, y que aporten la mejor evidencia disponible.

Atik Zra

Ohitura osasungarriak

Zainketa orokorrak

Behar dituzun edo zuk zeuk eman ditzakezun zainketak proposatzen dizkizugu; baliozkotutako tresna fidagarriak jarriko ditugu zure eskura, aukera diagnostikoen eta terapeutikoen inguruan erabakiak hartzen laguntzeko. Eta, noski, hau ere garrantzitsua da: osasun- eta gizarte-baliabideak bilatzen eta identifikatzen lagunduko dizugu, larrialdietarako, Oinarrizko Laguntzarako zein Laguntza Espezializaturako.

Zainketa orokorrak

Zuzeneko sarbideak

Seguridad del Paciente GuíaSalud

Información Coronavirus

Información oficial del Ministerio de Sanidad dirigida a los profesionales sanitarios y a la ciudadanía en relación a recomendaciones sanitarias y de salud pública de interés general.